Algemene Voorwaarden:

 

  • Bevestigingsmail: Na het maken van je afspraak online of in de salon krijg je altijd een bevestigingsmail over je toekomstige afspraak. Bewaar deze goed. Je kan met deze mail tot 72 uur voor de behandeling je afspraak zelf kosteloos verplaatsen. Met het boeken van je afspraak ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Hair by Francis
  • Herinnerings e-mail: We sturen 72 uur voor je afspraak een herinnering per e-mail. Controleer of de gekozen behandeling nog steeds juist is. Is de gekozen behandeling niet juist, geef dit zo snel mogelijk door via WhatsApp. Zo hebben wij de tijd om de behandeling eventueel aan te passen.
  • Dubbele afspraak: Je bent zelf verantwoordelijk voor het maken van je afspraak, houdt dus rekening met het maken van een dubbele afspraak. Zo houdt je meerdere plekken bezet en daarnaast geldt ook hiervoor hetzelfde annuleringsbeleid.
  • Aanbetaling: De aanbetaling die je als klant hebt gedaan kan niet worden teruggevorderd bij een verhindering of een annulering. Wel kan de aanbetaling gebruikt worden voor de volgende afspraak, indien er minimaal 72 uur op voorhand de afspraak verzet  of geannuleerd wordt.
  • Annuleringskosten / No show: Door de bevestiging- en herinnerings e-mail die je van ons ontvangt ben je zelf verantwoordelijk voor je afspraak. We begrijpen dat onvoorziene omstandigheden kunnen optreden, maar het annuleren van een afspraak op korte termijn brengt kosten met zich mee voor ons. Naast het feit dat we tijd moeten besteden aan het annuleren en opvullen van de vrijgekomen tijd, hebben we mogelijk ook andere klanten moeten weigeren vanwege de gereserveerde afspraak. Helaas moeten wij kosten in rekening brengen als de afspraak binnen 24 uur wordt geannuleerd. We willen benadrukken dat we deze kosten niet graag in rekening brengen, maar ze zijn noodzakelijk om onze dagelijkse activiteiten soepel te laten verlopen.
  • Veelvuldig annuleren: We begrijpen dat er soms wijzigingen in planning kunnen zijn, maar herhaaldelijk annuleren heeft een negatieve impact op ons bedrijf en andere klanten die mogelijk graag een afspraak hadden willen maken. We houden deze plek soms weken lang bezet om vervolgens geannuleerd te worden. Daarom willen we je informeren dat als een afspraak drie keer achter elkaar geannuleerd wordt, het helaas niet meer mogelijk is om online je afspraak te maken. We zullen hierover contact met je opnemen om dit te bespreken.
  • Running late? Doordat de agenda bijna altijd volgepland staat kan ik het mij niet veroorloven om onnodig uit te lopen. Als je te laat op je afspraak verschijnt, kan ik je niet garanderen dat ik de volledige toegewezen tijd kan besteden aan de afspraak, aangezien ik niet wil dat onze andere klanten onnodig wachten.
  • Not gonna make it? Laat dit a.u.b. tijdig weten. Kom je meer dan 20 minuten te laat? Dan kan het zijn dat ik de afspraak niet meer kan laten doorgaan (afhankelijk van de rest van de planning). Ik zal altijd het nodige doen om dit te voorkomen maar indien ik geen andere uitweg zie, en ik geen andere klanten onnodig wil laten wachten, kan een afspraak in deze situatie door mij geannuleerd worden. Ook zal ik in dit geval genoodzaakt zijn om 100% van de behandeling in rekening te brengen. Gelieve hier rekening mee te houden.
  • Hair by Francis is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat is uitgegaan van door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden en vrijetijdsbesteding.
  • Wanneer Hair by Francis een afspraak annuleert wegens ziekte of een andere overmacht situatie, dan wordt er een nieuwe afspraak gemaakt. Bij overmacht kan Hair by Francis niet aansprakelijk worden gesteld.
  • Hair by Francis is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegebracht naar de kapsalon.
  • Hair by Francis heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur of producten beschadigt.
  • Hair by Francis meldt diefstal altijd bij de politie.
  • De klant behoort zich in de kapsalon te gedragen volgens algemene aanvaarde normen.
  • Indien de klant na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Hair by Francis het recht de klant de toegang tot de kapsalon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.
  • Alle op deze site getoonde prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigingen en/of drukfouten.
  • Hair by Francis behoud zich het recht om wijzigingen aan te brengen in de algemene voorwaarden.
Dinsdag :9:00 – 19:00
Woensdag:9:00 – 16:30
Donderdag:9:00 – 19:00
Vrijdag: 9:00 – 16:30
Zaterdag:10:00 – 16:00

Hair by Francis